کد خبر : 3916
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۲۵
-
به مناسبت روز مجلس:

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه به حجت الاسلام نصیرایی

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه در پیامی روز مجلس را به حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم آذر ماه همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم. نهادی که مهم ترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی با برآمدن از دل ملت است و بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی “خانه واقعی ملت” نام گرفته است.

خانه ملت سند استقلال طلبی و پیشرفت و ترقی خواهی ایرانیان و پافشاری آنان بر حاکمیت قانون و بهره گیری از خرد جمعی در جامعه است که همواره در پیشبرد امور نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده است و علاوه بر جایگاه سیاسی خود، از جهت اخلاقی و اجتماعی نیز مورد توجه مردم است تا در جایگاه قانون گذاری از حقوق ملت به دفاع بپردازد و خود را در برابر سرنوشت مردم مسئول بداند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روحانی مجاهد، شهید آیت‌ الله سیدحسن مدرس، فرا رسیدن دهم آذرماه روز مجلس را خدمت وکلای مردم در مجلس، مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی و بویژه حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده محترم مردم شریف شهرستان بشرویه در مجلس شورای اسلامی، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق سربلندی و خدمت روزافزون ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

همچنین بر خود لازم میدانم به نیابت از مردم عزیز و فهیم بشرویه از تلاش شبانه روزی نماینده محترم و بالغ بر ۵۰ سفر رسمی ایشان به شهرستان در جهت پیشرفت و آبادنی شهرستان و پیگیری مشکلات و کمبودها تقدیر و تشکر نمایم. امید آنکه بتوانیم همچون گذشته با همراهی ایشان، فرماندار و امام جمعه محترم در راستای توسعه همه جانبه شهرستان، با هم افزایی و همکاری روزافزون گام های موثری برداریم.

محمد اسماعیلی اول

رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه

مطالب تصادفی پیشنهادی
جلالی: تشکیل وزارت بازرگانی مسکوت می‌ماند

انتهای پیام/
- -