کد خبر : 4066
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
-

پیام فرماندار بشرویه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولان | معلولیت محدودیت نیست و مانع حضور در عرصه های مختلف زندگی نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بشرویه؛ حسن علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه در پیامی روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است: 

به نام پروردگاری که انسان را شوق زیستن داد

روز ۱۲ آذر مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان است.

روزی که متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

اراده و پشتکار واژه‌هایی هستند که در زندگی افراد معلول رنگ و بوی دیگری دارند، افرادی که هر کدام‌شان در برابر نگاه‌ها و مشکلات پیش رو، قهرمان دنیای پیرامون‌شان هستند.

روز جهاني معلولان فرصت مغتني براي ارج نهادن به تجارب و توانايي هاي همنوعاني كه با معلوليت هاي گوناگون دست و پنجه نرم مي كنند و نيز بازبینی در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق معلولان و اصلاح نوع نگرش عمومي نسبت به پديده معلوليت در جامعه است.

اينجانب ضمن تبريك و تهنيت اين روز مبارك به همه معلولان و خانواده هاي محترم و صبور آنان و قدرداني از زحمات بي شائبه خادمين اين عرصه، اعم از بخش هاي دولتي و غير دولتي به ويژه خيرين محترم و سازمان هاي ياري رسان، امید دارم این عزیزان با  استفاده از استعدادهای عظیم و توانایی بالقوه ای که خداوند در وجود ارزشمند آنان به ودیعه نهاده همچنان ثابت کنند که مشکلات جسمی و معلولیت محدودیت نیست و مانع حضور در عرصه های مختلف زندگی نخواهد شد.

 

حسن علی زاده

فرماندار شهرستان بشرویه

مطالب تصادفی پیشنهادی
تقدیر از نانوایان بشرویه و گرامیداشت روز نان

انتهای پیام/
-