کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
-
رئیس شورای اسلامی شهر ارسک

وحدت و تعامل، ضامن موفقیت در کارها است | از زحمات سرگرد حامدی تشکر میکنیم

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز  رییس شورای اسلامی شهر ارسک در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج، ضمن قدردانی از زحمات سرگرد حامدی فرمانده حوزه تمامی موفقیتها بدست آمده طی دوسال گذشته از جمله تخصیص قیر از ناحیه بسیج سازندگی که منجر به آسفالت ۴۰ هزار متر از معابر شد و سایر برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... را نتیجه تعامل و همکاری خادمین مردم عزیز شورا و شهرداری با مسئولین ادارات و بویژه مجموعه بسیج و سپاه عنوان کرد.

 

ارزه گر با اشاره به برگزاری مراسم واقعه غدیر، مردان عاشورایی و بویژه برگزاری مراسم یادواره شهدا که به گفته خیلی از پیشکسوتان و فعالین این حوزه این مراسم در حد کشوری برگزارشد؛ از عنایت ویژه سردار مهدوی و همکارانشان در مجموعه سپاه شهرستان و بسیج سازندگی استان و شرکت توسعه و عمران اجتماعی بسیج استان و کشور تشکر کرد و افزود: لازم میدانم از پیگیری ای مجدانه و زحمات جناب سرگرد حامدی و خانواده محترم ایشان تشکر ویژه داشته باشم.

رئیس شورای شهر با اشاره به ایثارگری مردم انقلابی و شهید پرور بخش ارسک در دفاع مقدس، خواستار توجه ویژه مسئولین به منطقه شد و اظهار داشت انتظار می رود مانند دو سال گذشته این روند همدلی و پیشرفت کارها ادامه داشته تا عقب ماندگیهای سال‌های قبل جبران شود.

مطالب تصادفی پیشنهادی
پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام‌جعفر صادق (ع) به مناسبت درگذشت مادر شهید زواریان

انتهای پیام/
-