کد خبر : 7766
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
-
🔻 همزمان با دهه فجر برگزار شد:

یادواره ۲۱ شهید محله قلعه نو با عنوان « طنز قلعه نویها » در بشرویه

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز ؛ عباس خاکشور- مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای دهه مبارک فجر برای بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی توسط کانون امامت اجرا شده است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری یادواره شهدای محله اشاره کرد که کانون فرهنگی هنری امامت شهرستان بشرویه طی این دهه یاد و خاطر ۲۱ شهید محله را با برگزاری یادواره گرامی داشته است.

خاکشور در ادامه گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، جشن عید مبعث، ویژه برنامه شهادت امام کاظم علیه السلام و ویژه برنامه خاطره گویی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امامت طی دهه فجر بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه به اهمیت پرداختن به جهاد تبیین عنوان داشت: با توجه به اینکه کانون ها نقش مهمی را در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب می توانند ایفا کنند کانون امامت طی دهه فجر اقدام به برپایی نشست های بصیرتی برای سنین مختلف به خصوص جوانان کرده است.

وی به برگزاری اولین یادواره طنز قلعه‌نُویها اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث و به یاد شهدای محله این برنامه همراه با روایتگری و مداحی در محل مسجد امیرالمومنین(ع) بشرویه اجرا شده و قلعه نو یکی از محلات قدیمی بشرویه است.

مطالب تصادفی پیشنهادی
مراسم سوگواری و یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی

انتهای پیام/
-