شرایط و نحوه پیش ثبت نام در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران
به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاعرسانی، با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانههای ایران» توسط معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامهریزی و پیشبینی میزان تخصیص فضا، گروهبندی موضوعی رسانهها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی، مرحله پیش ثبت نام متقاضیان حضور در این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ از طریق وبسایت pressexpo.ir صورت میپذیرد.
– شایان ذکر است، تنها مؤسسات، رسانهها و مجموعههای زیر می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند:
۱. رسانه های مکتوب: مؤسسات مطبوعاتی و روزنامهها / نشریات (هفته نامهها، ماهنامهها، فصلنامههاو…)
۲. رسانه های برخط: خبرگزاریها و پایگاههای خبری و اطلاع رسانی
۳. رسانههای نوین مجازی: سامانههای خبری اپلیکیشنها و سکوهای خبری ( کانالها، شبکههای اجتماعی و صفحات مجازی/ انسان رسانهها/ رسانههای کاربرمحور)
۴. صنایع خلاق رسانهای/ شرکتهای دانش بنیان رسانهای / شرکتها و موسسات تولیدکننده محتوای مجازی و رسانه ای/ مجموعههای پایش، رصد و تحلیل داده و غیره
۵. دانشگاهها و دانشکدهها ، اندیشکدهها و موسسات آموزشی حوزه ارتباطات و رسانه/ موسسات پژوهشی حوزه ارتباطات و رسانه
۶. سایر: صنایع و خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاعرسانی اعم از : چاپ، کاغذ، توزیع / کانونهای آگهی و تبلیغاتی/ شرکتهای طراحی و توسعه سامانههای خبری و موسسات تبلیغات رسانهها
۷. نمایندگیهای رسانههای خارجی
۸. روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها
– زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیک) متعاقبا اعلام خواهد شد.
– ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه :
– رسانههایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانههای کشور (e-rasaneh.ir) موجود نباشد، میبایست فرم موجود در سایت را به دقت کامل نموده و از ارائه اطلاعات خلاف واقع خودداری کنند.
– ستاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانههایی که پیش ثبت نام نکردهاند، ندارد.
– «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست. همچنین متراژ پایه و ضوابط تخصیصی قطعی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانهها اعلام خواهد شد.
– تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت میگیرد. (چنانچه خود رسانه در پیش ثبت نام، گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری در آن داده نمیشود. همچنین رسانههای اختصاصی تک زمینهای علاوه بر گروه آموزشی- تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند.)
– جانمایی «گروه» هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه به صورت آنلاین انجام میگیرد. همچنین هزینه غرفه صرفا از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود.
– شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی منتشر میشود.
– در صورت محدودیت فضا، رسانههایی که نامنظم منتشر میشوند، پذیرش نخواهند شد. بدیهی است نشریاتی که منتشر نمی شوند، امکان حضور در نمایشگاه را ندارند.
– پس از ثبت نام قطعی و گروهبندی نهایی رسانههای متقاضی حضور در نمایشگاه، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانههای برتر نمایشگاه دوره گذشته و رسانههای دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام میشود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود.
– ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۳۱۷۰۵۸، تلفکس ۸۸۳۱۹۵۳۹- ۰۲۱ و پیامرسان بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۸۴۶۹۷ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی سوالات است.
انتهای پیام/
-