کد خبر : 8344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
-
🔻 فرماندار بشرویه؛

فرهنگ‌سازی، یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز به نقل از دفاع‌پرس، «حسن علی زاده» فرماندار شهرستان بشرویه امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بشرویه، اظهار داشت: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا آن امروز به درختی تنومند و قدرتمند تبدیل شود.

وی اقتدار و قدرت کنونی جمهوری اسلامی را مرهون استقامت و ایستادگی ملت و رزمندگان جان برکف اسلام و شهدا دانست و بیان کرد: بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به‌دنبال شکست آن بودند که با ایستادگی و مقاومت مردم همواره در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند.

فرماندار بشرویه تبیین کرد: مردم ایران با روحیه بسیجی و انسجام و ایمان خود از نظامی و غیرنظامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند و امروز به واسطه همین آگاهی و شجاعت به الگویی برای ملل مظلوم و تحت ستم دنیا تبدیل شده‌اند.

علی زاده یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را «فرهنگ‌سازی» دانست و گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های فراوان، آیین و مرامی را بنیان نهادند و ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی برای نسل‌های جدید و آینده ماندگار شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: امروزه به برکت خون شهدا، پرچم این انقلاب در قلب استکبار به اهتزاز درآمده است و اکنون شاهد آن هستیم که دانشجویان آمریکا و غرب چطور مقابل کفر و زور ایستاده‌اند.

 

 

مطالب تصادفی پیشنهادی
شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان بشرویه برگزار شد

انتهای پیام/
- منبع: خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی