کد خبر : 3813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
-
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

امام جمعه شهرستان بشرویه با امدادگران بسیجی کمیته امداد دیدار کرد | توفیقات کمیته امداد مرهون و مدیون روحیه بسیجی و جهادی است

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین زارعی امام جمعه بشرویه با حضور در کمیته امدادامام خمینی (ره) و اقامه نماز ظهر و عصر با پرسنل و امدادگران بسیجی کمیته امداد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زارعی خدمت به نیازمندان را توفیق بزرگی برای کمیته امداد دانست و بیان داشت: اجر خدمت به محرومان و نیازمندان در پیشگاه الهی حساب و کتاب ندارد و براساس احادیث ائمه اطهار (ع)، خداوند متعال عاملان و کار گزارانی برروی زمین دارد که از مشکلات مردم گره گشایی می‌کنند که انشاله با دعای خیر محرومین ونیازمندان بتوانند به رسالت خود به خوبی عمل نمایند.

 

 

حسن جلالیان رییس کمیته امدادامام خمینی شهرستان نیز با اشاره به فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) طی دهه های گذشته تاکنون، اظهار داشت: اگر ما نگاه دقیقی به فعالیت‌های کمیته امداد داشته باشیم می بینیم که در سوابق امداد تفکر و روحیه بسیجی وجود داشته و با وجود محدودیت‌های زیاد و امکانات کم، همین تفکر و عقیده باعث پیشرفت کارها و خدمات شده است.

 

وی افزود: این روحیه بسیجی و جهادی بر پایه اعتقادی و قلبی استوار بوده و توفیقات کمیته امداد مرهون و مدیون روحیه بسیجی و جهادی است.

جلالیان یاد آور شد روحیه بسیجی و جهادی و تعلق به آرمان‌های انقلاب و اسلام در کمیته امداد تجلی گسترده ای دارد که باعث شده است توفیقات بسیاری در این نهاد مقدس رقم بزند.

 

 

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات مخلصانه بسیجی و امدادگر بازنشسته جناب حاج آقای توحیدی راد که همواره همکاری شایسته و صمیمانه ای با کمیته امداد و سایر موسسات خیریه سطح شهرستان دارند تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به ایشان تقدیم گردید.

گفتنی است در این مراسم رئیس سازمان  تبلیغات اسلامی حجت الاسلام نودهی، نیازی مدیر عامل موسسه خیریه نیگنان  و دنیایی مدیر عامل مرکز نیکوکاری حجه ابن الحسن (عج) حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب تصادفی پیشنهادی
اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در بشرویه همزمان با هفته بسیج

انتهای پیام/
- خبرنگار: سوسن مقصودلونژاد