کد خبر : 5793
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
-

اعضای شورای اسلامی و شهردار ارسک درگذشت پدر شهید خندان را تسلیت گفتند | پدران شهدا، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند

به گزارش پایگاه خبری بشرویه نیوز اعضای شورای اسلامی و شهردار ارسک ، در پیامی درگذشت پدر شهید محمد خندان از شهدای والامقام شهر ارسک را تسلیت گفتند.

خانواده های محترم خندان و سایر فامیل وابسته

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

پیرغلام ابا عبدالله مرحوم « حاج عباسعلی خندان » پدر شهید معظم «محمد خندان» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستیم.

به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل و از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت داریم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

اعضای شورای اسلامی و شهردار ارسک

مطالب تصادفی پیشنهادی
پیام تسلیت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بشرويه در پی گذشت پدر شهید خندان

انتهای پیام/
-